Često postavljena pitanja
1. Poreklo delova?
Delovi koje imamo u ponudi dolaze pretezno iz nekoliko zemalja evropske unije kao i zemalja azije . U ponudi imamo kopije delova koji su verni originalu, kao delove iz orginala.
2. Kako se uklapaju rezervni delovi za automobile?
Višegodišnje iskustvo u prodaji zamenskih rezervnih delova koji se proizvode u vodećim svetskim fabrikama, pokazalo je da je veoma bitno kakav serviser odnosno majstor ugrađuje delove u Vaš auto. Naši delovi se prodaju kako u zemljama evropske unije teko i zemljama širom sveta.
Izaberite dobrog majstora!!!
3. Kada mi stiže poručena roba?
Proizvode koje poručite radnim danima do 16 časova, stižu na Vašu adresu (koju ste ostavili u formi za poručivanje zajedno sa kontakt brojem telefona) najkasnije dva radna dana, kurirskom službom koju ste odabrali (Bex Express, D Express, Post Express).
4. Kako i kome plaćam?
Plaćanje poručenih proizvoda se vrši na tri načina:
- Pouzećem – plaćate kuriru kurirske službe po isporučenoj i proverenoj robi (da li je stigla neoštećena).
- E-bankingom na račun firme pre slanja robe. Roba se šalje po uplati (novac na ž.r. firme).
- Platnim karticama
5. Koliko je trajanje garancije za kupljeni proizvod?
Za sve proizvode koje ste kupili na našem web shop-u garancija je prema deklaraciji proizvođača odnosno kao što je propisano zakonom.
6. Šta se dešava u slučaju da mi je stigao pogrešan rezervni deo?
U situaciji kada ste dobili pogrešan rezervni deo, tj. kada je deo koji ste dobili neodgovarajući za Vaš auto (pogrešno isporučio proizvođač ili greška našeg magacina), mi snosimo troškove poštarine za povrat robe.
Ukoliko ste Vi pogrešili pri poručivanju, tada Vi snosite troškove povraća robe, a mi Vam šaljemo odgovarajući deo (po prijemu neodgovarajućeg).