ÄŒesto postavljena pitanja
1. Poreklo delova?
Delovi koje imamo u ponudi dolaze pretezno iz nekoliko zemalja evropske unije kao i zemalja azije . U ponudi imamo kopije delova koji su verni originalu, kao delove iz orginala.
2. Kako se uklapaju rezervni delovi za automobile?
Višegodišnje iskustvo u prodaji zamenskih rezervnih delova koji se proizvode u vodećim svetskim fabrikama, pokazalo je da je veoma bitno kakav serviser odnosno majstor ugraÄ‘uje delove u Vaš auto. Naši delovi se prodaju kako u zemljama evropske unije teko i zemljama širom sveta.
Izaberite dobrog majstora!!!
3. Kada mi stiže poruÄena roba?
Proizvode koje poruÄite radnim danima do 16 Äasova, stižu na Vašu adresu (koju ste ostavili u formi za poruÄivanje zajedno sa kontakt brojem telefona) najkasnije dva radna dana, kurirskom službom koju ste odabrali (Bex Express, D Express, Post Express).
4. Kako i kome plaćam?
Plaćanje poruÄenih proizvoda se vrši na tri naÄina:
- Pouzećem – plaćate kuriru kurirske službe po isporuÄenoj i proverenoj robi (da li je stigla neoštećena).
- E-bankingom na raÄun firme pre slanja robe. Roba se šalje po uplati (novac na ž.r. firme).
- Platnim karticama
5. Koliko je trajanje garancije za kupljeni proizvod?
Za sve proizvode koje ste kupili na našem web shop-u garancija je prema deklaraciji proizvoÄ‘aÄa odnosno kao što je propisano zakonom.
6. Šta se dešava u sluÄaju da mi je stigao pogrešan rezervni deo?
U situaciji kada ste dobili pogrešan rezervni deo, tj. kada je deo koji ste dobili neodgovarajući za Vaš auto (pogrešno isporuÄio proizvoÄ‘aÄ ili greška našeg magacina), mi snosimo troškove poštarine za povrat robe.
Ukoliko ste Vi pogrešili pri poruÄivanju, tada Vi snosite troškove povraća robe, a mi Vam šaljemo odgovarajući deo (po prijemu neodgovarajućeg).